Youtube oglasi pružaju iznimnu priliku za predstavljanje velikom broju Youtube korisnika koji bi mogli biti zainteresirani za vaš sadržaj. U ovom članku ćemo ukratko objasniti što su video oglasi, kako ih koristiti, te dati nekoliko savjeta koji Vam mogu pomoći u izradi Youtube kampanja i video sadržaja.
Također možete nas angažirati za internet oglašavanje putem Youtube sustava. (Zatražite ponudu)
Youtube oglašavanje omogućuje da oglase plasirate putem Youtube platforme, tako da možete birati skupinu ljudi kojima se želite obratiti, ovisno o njihovom spolu, godištu ili interesima koji ih zanimaju ili sadržaju kojeg gledaju. Također moguće je birati, želite li da se oglasi pojavljuju ljudima prije, tijekom ili nakon gledanja određenog sadržaja, a ovisno o tome oglas može biti smješten na više različitih lokacija unutar videa ili Youtube sučelja.
Youtube nudi nekoliko pozicija za postavljanje oglasa: unutar videa, unutar pretrage i unutar preporučenih videa.
Youtube oglasi unutar pretrage se pojavljuju na vrhu liste pretrage korisnika, iznad svih organskih rezultata. Izgledaju kao ostali rezultati pretrage, samo što uz njih piše mala obavijest da je plaćen oglas, dajući im priliku da korisnici kliknu prvo na njih. Odličan način da vaš oglas prikažete uz relevantne druge video sadržaje i pretrage.
Oglas unutar preporučenih videa se nalaze pored videa koji korisnik trenutno gleda s desne strane, gdje se obično nalaze tematski slični video sadržaji, također iznad organskih rezultata uz malu obavijest. Ovi oglasi prikazuju se na stolnim i laptop računalima.
Video oglasi unutar videa se pojavljuju korisnicima prije početka, unutar ili na kraju gledanja određenih videa. Korisnici imaju mogućnost preskočiti oglas nakon minimalno 5 sekundi gledanja. Za oglase koji traju ukupno ispod 30 sekundi naplatiti će se gledanje ako korisnici pogledaju cijeli oglas, a za oglase duže od 30 sekundi naplaćuje se tek nakon tridesete sekunde u videu.
Jedna od najbitnijih točaka je kvalitetan video, jer bez njega nitko neće gledati vaš oglas, te ćete bez veze bacati novac u vodu bez rezultata. Video oglas mora biti kvalitetan, da odmah upadne ljudima u oko i zanimljiv. Morate im pružiti ono što oni žele i trenutno traže. Ako vam video oglasi loše prolaze, možda ste odabrali krivu demografsku publiku, možda ciljate krive interese publike ili im oglas nije interesantan.
Video s pričom ima veću uključenost publike posebice ako je riječ o uistinu kreativnom spotu, znate one smiješno urnebesne reklame o kojima se priča na kavi, no moguće je koristiti i emocije u video spotu tako šaljete jasnu i upečatljivu poruku. Za pravi video i pravu priču ponekad je potrebna samo ideja, no često je riječ o timu ljudi i mnogo planiranja kako bi video sadržaj na kraju uistinu ispričao vašu priču. Zbog toga dobro je konzultirati se ili angažirati kreativnu agenciju koja će vam pomoći osmisliti vaš video.